.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اصابت گلوله به يكي از استقبال كنندگان احمدي نژاد

دستيار ارشد رئيس جمهور گفت: در هنگام سخنراني احمدي‌نژاد در ضاحيه بيروت، تيم حفاظت به ما گفتند كه يكي از تيرهاي هوايي به يكي از استقبال كنندگان اصابت كرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مجتبي ثمره هاشمي دستيار ارشد رئيس جمهور بعدازظهر امروز با حضور در دانشگاه شاهد به ناگفته‌هايي از سفر رئيس جمهور كشورمان به لبنان اشاره كرد و گفت: داستان سفر رئيس جمهور به لبنان و قضاياي آن علامت و نشانه‌اي از يك روند است كه در كشور لبنان تجلي پيدا كرد.
ثمره هاشمي به ويژگي‌هاي استقبال مردم لبنان از احمدي نژاد اشاره و تصريح كرد: مردم لبنان در استقبال از رئيس جمهور در تمامي صحنه‌ها شاداب و خوشحال بودند و با شعف و اشتياق و با هيجان به استقبال از احمدي‌نژاد آمدند.
وي با بيان اينكه در كشور لبنان رسم است كه برنج بر سر ميهمان مي‌ريزند، تاكيد كرد:‌ مردم لبنان با احتمال خطر در مراسم استقبال از رئيس جمهور حاضر شدند و اگر حوادث لبنان را دنبال كنيد خواهيد ديد كه خطراتي در اين كشور متوجه است و يكي از مقامات ارشد اين كشور بر اثر بمب‌گذاري كشته شد و شبكه‌هاي جاسوسي، حضور فعالي در لبنان دارند.
ثمره هاشمي تاكيد كرد: يكي از محل‌‌هاي برگزاري مراسم سخنراني منطقه ضاحيه بود كه اين محل از مناطق پر خطر لبنان به شمار مي‌آيد. مراسم سخنراني رئيس جمهور در اين منطقه پس از غروب آفتاب برگزار شد اين امر از نظر امنيتي داراي اشكالاتي بود اما ديديم كه جمعيت عظيمي به اين مراسم آمده بودند.
دستيار ارشد رئيس جمهور تصريح كرد: مردم لبنان با تنوعات فكري و اعتقادي در مراسم استقبال از رئيس جمهور حضور داشتند و هنگامي كه رئيس جمهور از فرودگاه بيروت تا كاخ رياست‌جمهوري لبنان در حركت بود، از 3 منطقه شيعه‌نشين، مسيحي‌نشين و گروه‌هاي ديگر عبور كرد و در هر سه منطقه استقبال عظيمي از احمدي‌نژاد شد.
وي با اشاره به اينكه مردم لبنان با سنين مختلف در مراسم استقبال حضور داشتند، خاطرنشان كرد: جالب اين است كه در مسير استقبال كه هيچ موردي از اعتراض و يا نوشته‌هاي اعتراض‌آميز و دال بر مخالفت مشاهده نشد و اين امري عجيب در كشور لبنان بود.
دستيار ارشد رئيس جمهور تاكيد كرد: در منطقه ضاحيه علاوه بر اينكه حضور مردم در مراسم چشم‌گير بود، استقبال‌كنندگان با نظم و آداب و ترتيب خاصي حضور داشتند و دليل آن اين بود كه با نظم خود به حفاظت از رئيس جمهور كشورمان كمك كنند.
وي افزود: در اطراف منطقه ضاحيه ساختمان‌هاي بلندي وجود دارد و هنگام سخنراني رئيس جمهور كشورمان از بالاي اين ساختمان‌ها بعنوان شادي تير هوايي شليك مي‌شد كه اقدامي خطرناك بود.
دستيار ارشد رئيس جمهور تصريح كرد: هنگامي كه رئيس جمهور در منطقه ضاحيه مشغول سخنراني بود، يكي از دوستان به من اعلام كرد كه فردي در داخل جمعيت استقبال‌كنندگان تير خورده است اما ما مشاهده مي‌كرديم كه بخوبي به سخنان احمدي‌نژاد گوش فرا مي‌دهند.
وي در ادامه تاكيد كرد: پس از مدتي تيم حفاظت گزارش داد كه يكي از تيرهاي شليك‌شده كمانه كرده و به نزديكي قلب يكي از استقبال‌كنندگان اصابت كرده است ولي وي در مراسم نشسته بود چون نمي‌خواست نظم مراسم بهم بخورد و پس از اينكه از حال رفت به بيمارستان منتقل شد.
ثمره هاشمي در بخش ديگري از سخنان خود تصريح كرد: يكي ديگر از نقاطي كه رئيس جمهور كشورمان حضور پيدا كرد منطقه بنت جبيل بود و مراسم سخنراني در اين منطقه برگزار شد و پس از برگزاري اين مراسم تيم حفاظت اعلام كرد كه بيرون ورزشگاه و بر روي تپه‌هاي مشرف مشاهده كرده بودند كه جمعيت بسياري در بيرون از ورزشگاه به سخنان رئيس جمهور كشورمان گوش مي‌دهند.
وي افزود: تلويزيون‌هاي رژيم صهيونيستي نيز به صورت مستقيم اين مراسم سخنراني را پخش مي‌كرد و احتمال مي‌رفت كه دوربين‌هايي را در نزديكي محل سخنراني نصب كرده باشند.
دستيار ارشد رئيس جمهور تصريح كرد: تيم خبرنگاري 10 روز پس از سفر احمدي‌نژاد در اين منطقه حضور داشت و مصاحبه‌هايي با مردم بنت جبيل تهيه كرد كه به اتفاق اعلام داشتند سفر احمدي‌نژاد به لبنان از پيروزي لبنان در جنگ 33 روزه براي ما مهم‌تر بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.